luni, 25 octombrie 2010

To Nan or not to Nan

Astazi am avut o zi absolut oribila.Combinatia de maraieli,schimonoseli,urlete ,oboseala cronica si slabiciune fizica si-a pus amprenta asupra mea..
Mi-a fost f greu sa ma adun si sa-mi duc "ziua" la bun sfarsit...si iar ii multumesc lui Dzeu ca am scapat de ziua asta.Acum copilul doarme linistit in camera lui ,iar eu apuc sa mananc niste iaurt pe ziua de azi..
Sunt obosita si extrem de ingrijorata de tot chinul maimutei..
Dintii il chinuie ingrozitor...cu tot Nurofenul alternat cu Eferalgan,cu tot Gengigelul,Calgelul,masajul si restul...Micky tot are momente de criza...Se vede ca este extrem de frustrat de jena si mancarime si reactioneaza agresiv...
Nu doarme,e agitat ,obosit si de aici extrem de irascibil si marait...Se tranteste ,se loveste,si urlaaaaaa...iar eu iau totul de zeci de ori la rand ...papa,caca,brate,muzica,jucarii...nimic nu-l multumeste..Poate doar premergatorul,dar ptr putin timp si fara sa se opreasca din marait.
Din nou mi-a refuzat laptele...de data asta categoric..Efectiv a facut o criza infioratoare....racnea ca din gura de sarpe ori de cate ori ma apropiam cu biberonul de el...Am incercat tot ce mi-a trecut prin minte zilele astea cand l-a tot refuzat...astazi nu il accepta sub nici o forma...L-am schimbat cu Humana.Bietul copil a ras 180 ml si a adormit ...Tot cu insistente ,insa s-a odihnit...Si mi-am recapatat maimuta mea scumpa si vesela...Ii multumesc lui Dzeu..
Nu stiu ce se intampla cu Nan-ul,insa ceva sigur se petrece si nu-mi place deloc.In ultimul timp,aud tot mai multe probleme legate de Nan...copii cu gaze groaznice ,crampe abdominale.refuz de hrana,voma...Mi se pare inacceptabil...
Nan 2 se gaseste in 2 forme...cu capac auriu si capac alb...nu inteleg de ce ptr ca aparent nu exista diferente...Noi avem din cel cu capac auriu..Nu o sa mai iau!
Am vorbit cu pediatra si mi-a spus ca si ea ar fi auzit de eva nereguli legate de Nan .Cutiile din farmacii ar fi bune,iar cele din hipermarketuri contrafacute sau proaste sau ceva de genul...
Incredibil!...nu mai am insa energia sa ma revolt astazi,insa am senzatia ca tara asta isi bate joc de mine.Este imposibil sa se faca experimente pe copilul meu si pe banii mei...
Daca asa stau lucrurile,nu o sa iasa deloc bine...
Sper doar ca M sa nu fi patit nimic...

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fenomenul Nan ma ingrijoreaza!! Si nici cu derivatele de lapte de la Nestle nu mi e rusine, ca de ex Nativa!!
    Cred ca voi schimba firma! E mai sigur pt bebita mea!
    Poate ca am aflat raspunsul al vesnica noastra problema> de ce permananent flatulenta??!!

    RăspundețiȘtergere