vineri, 22 octombrie 2010

Dintoci


Abia scapati din mrejele colicilor,cu o pauza suficienta incat sa ma amagesc si eu cu putina liniste,am dat de ..dinti!
Primul dintisor m-a luat pe nepregatite.M nu pare sa fi avut probleme deosebite ,asa ca nu am vazut simptomele.Tind totusi sa cred ca nici nu am avut ce sesiza...Septembrie 26,la repriza "traditionala"deja de ros degetul ,in timp ce maimuta imi molfaiacu maare pofta degetul,mi s-a parut ca simt o intepatura...am cercetat zona ,dar nu am observat nimic...M-am gandit ca m-am taiat sau ciupit eu la deget si de acolo sensibilitatea..A doua zi dimineata insa,la toaleta,am observat un coltisor alb!!!L-am studiat indelung,spre enervarea maimutei,care m-a muscat ...asa de test!Nici nu vreau sa ma gandesc ce ma asteapta!:))
Peste 3 zile surpriza si mai mare...alt coltisor!...De acum am un baietel dintos!La 5 luni si 3 saptamani,Micky are 2 dinti !...iar eu jumatate de iepure=))!


Se pare ca de data asta nu mai scapam atat de ieftin;))....maimuta este nervoasa rau de cateva zile...Doarme destul de agitat noaptea,nu mai vrea sa doarma ziua,desi este extrem de obosit si se vede...,refuza laptele si maraie continuu.Baleste !,baleste!,baleste! si roade! ,roade!, roade!!! Tot,tot timpul,in toate felurile...Nu pare prea ajutat de nimic...jucariile de dentitie nu-i plac,comforterul nu-l satisface,am incercat si cu carpita racita in frigider,si cu inelele speciale cu gel puse in fridiger...nimic nu pare sa-l linisteasca...
Atacam insa si pe partea cealalta..Gengigel baby si Calgel...plus Nurofen/Eferalgan in momentele de criza ...
Ziua de ieri a fost teribila...dupa o noapte extrem de agitata in care m-am tot trezit sa-l mut,sa-l intorc,sa-l iau in brate ptr ca se trezea plangand,sa0l ung cu gel,sa-l hranesc si in care evident ,nu am dormit decat vreo 3 ore adunat,la 4 jumatate s-a trezit...Tot marait,irascibil,usor de plctisit...Apoi a devenit si obosit din cauza somnului...Nu vroia insa sa doarma...A dormit ieri o ora in doua reprize...De la 4 jumatate dim pana la 7 seara...Nu-mi vine sa cred ca am supravietuit !Sunt epuizata si mi-e atat de mila de pui..!Sper sa treaca mai repede timpul asta si sa scape de discomfort!Sunt curioasa daca roseata din obraji ,este cauzata de eruptia dentara..:-?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu