vineri, 22 octombrie 2010

Micky's favs....to be continued


Variante gustare fructe:
-mar copt:jumatate de mar ,invelit in folie de aluminiu se pune la cuptorul preincalzit cca 40 min(pana se inmoaie suficient).Apoi se piseaza cu furculita sau se blenduieste.
-mar copt/steamuit/fiert cu para cruda/steamuita/fiarta.Jumatate de mar +cateva felii de para decojita.!para poate sa-l strice pe bebe la stomacel!
-mar+nectarina cruda/steamuita
-mar cu portocala/suc de portocale
-banana cu nectarina.!banana poate constipa!
-pepene galben crud/steamuit
-mango steamuit
-afine fierte(nu mi-a placut cum au iesit blenduite crude,asa ca le-am inmuiat un pic inainte de blenduit ,in apa fiarta si le-am pasat prin strecuratoare sa scap de coaja)
-struguri steamuiti(am decojit boabele dupa ce s-au inmuiat la abur si am scos samburii)-exista si fara samburi,mult mai potriviti.
-visine (decongelate),fara samburi,pasate si amestecate cu banana sau piersica(in orice caz un fruct mai dulce)
-
Fructele ,combinate in orice varianta si proportie in functie de preferinta,chef si inspiratie,merg ca atare sau cu cereale si/sau iaurt!


Variante masa pranz(legume cu carnita)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu