joi, 21 octombrie 2010

Diversificare ..pe lung...si lat!




Initial ma coplesea si ma speria ingrozitor ideea de nou,de shimbare ...Nu aveam nici un reper pentru ca oricat citesti si te informezi,realitatea este cu totul alta aproape intotdeauna.Si ma temeam,..ma temeam de un nou element care odata introdus intr-o ecuatie si asa cu prea multe necunoscute,avea sa dezechilibreze totul si sa transforme bruma de ordine ptr care m-am straduit atat de mult,intr-un nou haos.
Spre surprinderea mea nu a fost asa.Si asta pentru ca am respectat lectia pe care mi-a dat-o viata in repetate randuri,si anume sa-mi urmez intuitia.Ca a fost intuitie feminina,ca a fost simtamant de mama,ca a fost o simpla deschidere sau toate impreuna ,nu stiu si nici nu stau sa aflu ,cert este ca mi-a dat incredere ..poate cand aveam nevoie mai mult.Din nou am simtit ca cineva acolo sus ma iubeste!...
Nu pot spune ca eu am inceput sa-i diversific "meniul" ptr ca nu a fost meritul meu.Copilul meu si-a diversificat singur cu ...pufuleti!Intr-un mod deloc de neluat in seama.A apucat si zgaltait punga ,apoi a cules un pufulete si l-a mufat incantat...Sa fie un semn?:))
Am inceput apoi oficial cu o lingurita amarata de piure de mar f f subtire ...a fost un succes...a lins maimuta vreo 6 lingurite si ar fi vrut tot castronelul.Nu l-am dat!
A doua zi am incercat din nou,acelasi succes...a vrut iar un castronel.De data asta l-am cam dat;))..Trebuie sa recunosc ca am avut emotii urmarindu-l peste noapte,insa nu a fost cazul...
A urmat marul copt...Habar n-aveam ce si cum sa fac..si eu si M stateam si ne uitam cum se coace jumatate de mar invelita in folie de aluminiu si nu intelegeam de ce dureaza atat de mult(da,nu mai facusem niciodata ;)) ).Intr-un final i l-am pasat si dat..l-a scuipat cu vehementa!Mi-a mai taiat din elan...
Intre timp am incercat sa introduc legumele:mar,telina,pastarnac,dovlecel...Intai simple.apoi combinate ba cu fruct(mar cu morcov),ba intre ele cate 2...Alt esec!Fara drept de apel..
Eram un pic dezamagita ...
Intamplarea a facut sa plecam la munte si de voie de nevoie,am apelat la borcanase.Nestle,Hipp bio.Le-am testat din timp de acasa...aceeasi concluzie...fructele de succes,legumele sub nici o forma.Totusi am profitat de ocazie si i-am dat si niste fructe specifice mai "naturale" fata de cele pe care le gasesc in hipermarketuri aici .Afine de la cota 1400,...si da,mai avem inca urme pe multe din haine:))...:
Am incercat si o supa crema de legume facuta special ptr noi la restaurant....nici de data asta nu a vrut!
In schimb,petrecand mai mult timp cu noi la masa decat pana atunci ,a inceput sa fie curios si a inceput sa manifeste interes fata de mancarea noastra...Asa ca a tras de iaurt...si i-am dat cateva lingurile.Alt succes!
Putin stresata de refuzul legumelor,odata intorsi acasa,i-am facut un piure de legume "adevarat" si cu gust,pe care l-a primit incantat.
De atunci "am semnat" un armistitiu...Eu nu-l mai amagesc cu mancare fara aroma si el nu le mai scuipa peste tot:))!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu