miercuri, 20 octombrie 2010

Lunile 5-6 -Evenimente

Se spune ca oamenii evolueaza in salturi,ca nimic nu e liniar si usor de anticipat si ca e mai bine asa.Altfel ar fi plictisitor!
Ei bine,in cazul nostru nu se pune problema:))!
Perioada asta a fost plina de happenings-uri,de la diversificare si dintisori pana la mers in premergator!
Dar le voi lua pe rand...
In primul rand,pe aceasta cale,oficial,cu surle si trambie cu tobe si acorduri suparate de rock -sa fie si tati impacat-va anuntam ca suntem crestini!Cu sau fara voie,piciul e botezat.Trebuie sa mentionez totusi ca a protestat vehement ,a urlat din toti rarunchii de s-a dus naibii (da i know,un paradox;)) )toata mantocaria.A capiat-o pe nasa(iarta-ne Iza) ,l-a terminat nervos pe nasu'(Tino;,...;)) )...teribila experienta!Bine ca a trecut!...si ma bucur ca ne-am adunat cu totii ...sper ca Micky sa realizeze cat de norocos este sa aibe atata iubire in jurul lui!

Diversificarea la noi a fost mai mult decat binevenita.Eu cred in reactiile si semnele pe care mi le da copilul meu si aleg sa ma raportez la ele mai mult decat la orice carte de puericultura sau nutritie.Vreau sa aibe sansa de a alege...intotdeauna...chiar de la varsta asta.Desi nu cred ca am curajul de a-i oferi ca variante ,la pranz, micul vs piure-ul de legume....:))
Micky insa coopereaza si este un maree mancau.E clar insa,..stie baiatul meu ce vrea!
De atunci am introdus iaurt ,cereale,branzica de casa...el e "deschis la provocari"!


Next event:dintocii...pe 27 septembrie am vazut cum spargea primul dintisor...intr-o saptamana ieseau ambii incisivi centrali inferiori.Am avut noroc si de data asta...Nu s-a chinuit prea mult nici el si nu ne-a chinuit prea mult nici pe noi!Am jumatate de iepuras!!!:x

Si vacanta:prima vacanta a puiului si a noastra in calitate de parinti.Cat de diferita:))...a fost superba ,aveam atata nevoie de liniste,aveam atata nevoie de M.Il iubesc ...ii iubesc...



Si premergatorul:din nou in mijlocul controverselor,am ales calea "pacatoasa"...eu insa cred in alegerea mea,iar figura fericita a fiului meu merita orice "incrancenare moralista ".
Micky la 5 luni are 73 cm si 9590 g!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu