marți, 12 iulie 2011

Rezumat!

Primele luni ale anului au trecut chiar repede,cu o maimuta dornica sa exploreze din ce in ce mai mult,cu din ce in ce mai multa epuizare fizica si psihica ptr noi ,dar si cu o schimbare majora in viata noastra!
In sfarsit m-am indurat sa accept pe cineva langa noi si sa-mi acord sansa de a respira un pic.
Dna Lili a intrat in viata noastra prin martie-aprilie iar Micky,absolut socant,a acceptat-o din prima.M-am uitat mult si am studiat cum decurgeau ostilitatile si am fost incantata de cat de deschis si maleabil poate fi copilul meu,de cat de sociabil este si cat de mult ii place sa se joace,atata timp cat nu i se impune ceva..
M-am bucurat enorm ca mi s-au confirmat convingerile si am fost extrem de mandra ca am avut incredere in maimuta mea si nu l-am fortat niciodata sa stea fara mine,cand el clar nu vroia asta si nici nu l-am lasat sa planga "ca sa nu se rasfete".Atunci cand a simtit el ca nu are nevoie de mine ,a acceptat pe altcineva si asa a inceput o noua etapa!
Usor usor au aparut schimbarile...care m-au bucurat extrem...am putut pleca de acasa,..intai o ora ..apoi mai multe..,a inceput sa se bucure de iesitul afara,s-a lasat induplecat sa incerce un leagan,joaca in nisip,(chiar daca la primul contact cu nisipul ,a ridicat mana absolut scarbit si dezgustat ca o printesa care si-a murdarit condurii de matase)...,a descoperit ceilalti copii si fascinatia imensa pentru roti...Apoi a acceptat sa il si culce bona,ceea ce e un miracol si asa mi-am castigat si eu cateva ore de libertate,macar o data pe saptamana!
Si ma bucur din muuuulte motive!
Maimuta mea se schimba,creste(continuu),invata,evolueaza si devine tot mai independent!Cu 2 sapt inainte de ziua lui ,a facut primii pasi.And he liked it:))
LA 9 luni,Micky avea: 81 cm si 12 kg
La 10 luni,Micky avea: 85cm si 12,100 kg
La 11 luni,Micky avea: 88cm si 12,600kg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu