marți, 12 iulie 2011

Dezmotarea!



Ne-am gandit mult ce varianta sa alegem ca sa putem sarbatori si ne-am hotarat sa ne petrecem in familie,cat mai intim si simplu,cu cat mai putina agitatie pentru sarbatorit!
Binenteles ca numai simplu nu a fost,pentru ca berbecutul meu cel incapatanat a tinut sa-si impuna punctul de vedere si s-a hotarat ,pentru prima data ,sa nu doarma deloc la pranz,asa ca dupa ce toata dimineata am alergat dupa torturi si ultimele detalii,pe seara ,cand trebuia sa ne adunam,maimuta era destul de maraita si evident,obosita!
Am ales restaurantul Excalibur,torturi de la Casa Klauss si H.J. si pot spune ca au fost alegeri f bune.Ne-a placut atmosfera ,ne-au placut oamenii cu care am petrecut si m-am bucurat ca Micky sa-si mai intalneasca si el nasii,cu care ,din pacate,nu prea avem ocazia sa ne vedem...


A fost greu faptul ca nu am apucat sa stau un minut intreg jos...El vroia sa se plimbe,..cu mine,asa ca ne-am plimbat,l-am dezmotat,..iar ne-am mai plmbat,...a ales de pe tava si iar,...ne-am plimbat!

I-a placut atentia si i-a placut tava cu "bunatati",principala atractie fiind invariabil Mingea!!!
A ales apoi diapazonul,dar nu simplu ci cu stetoscopul si papionul de stripper agatate de el.
Urmatoarea alegere au fost banii,carora nu le-a mai dat drumu:))..
Ce-o spune asta despre viitorul lui ,nu vreau sa ma gandesc =))...dar ii doresc sa fie sanatos si sa ii dea Dzeu un pic de minte si un strop de noroc..ca restul se rezolva!
Incredibil dar adevarat,am copil mare deja!!!!!
La 1 an,Micky are: 90 cm si 13,100 kg!...minge,diapazon si bani... si cel mai important,...multi oameni care il iubesc enorm!
Am un baiat bogat si norocos!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu