joi, 12 august 2010

Primele 3 luni

...si a inceput...
Cumva,fara sa mai stam sa analizam ,ne-am aruncat in noua noastra viata...Nici nu mai stiu cum era inainte ,parca realitatea exitentei mele de pana in 12 aprilie a fost doar un preludiu pentru adevarata "realitate" a adevaratei "existente"
O realitate intr-o cu totul alta dimensiune..plina de pipi si caca,presarata cu urlete si impanata cu planset continuu,condimentata cu zeci de intrebari si ocazionalele momente de sincera si pura panica...Si cu toate astea singura realitate care mi l-a dat pe Micky.Si pentru asta..,totul merita.
Prima luna a trecut pe nerasuflate...totul nou ,totul greu dar fascinant!Nici eu ,nici M si nici maimuta nu stiam ce ni se intampla...Lucrurile au mers de la sine...cu prima baita,prima plimbare,primul alaptat...Si ne-am descurcat cumva!Micky are 56 cm si 4100g!

A doua luna a venit ca o avalansa..plina de stres si oboseala si colici si plimbari prin casa cu copilul plangand isteric,iar stres,de toate felurile si din toate partile,iar oboseala...Mi-era teama la un moment dat sa nu ma pierd pe undeva ,sa nu-l pierd pe M...sa nu cedez ...
Nu am sa uit niciodata cat de mult m-am agatat de cuvintele medicului pediatru.Am chemat-o disperata de urlete lu' fi'miu si cu mila s-a uitat la mine si mi-a spus:"Nu stiai,a doua luna e cea mai grea..."...Si a fost...Micky are 60 cm si 6310g(wow)



A treia luna a fost o luna a schimbarilor...cu mutat ,cu alte probleme,cu alt stres si aceeasi oboseala...Micky statea numai in brate,...tot timpul.Zi si noapte manca in brate ,doarmea in brate...Am trecut la biberon.. in urma starii mele psihice si a mastitei repetate, am pierdut laptele!Noroc ca maimuta a acceptat bine formula!Insa tot in brate...pe burta mea....ma dureau lucruri si locuri pe care nu stiam ca le am....Salvarea a venit de la sfantul marsupiu!!Am inceput sa ma misc din nou...cu maimuta atasata.Micky are 65 cm si 7510 g.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu