luni, 27 decembrie 2010

Ho!Ho!Ho!!


A venit Craciunul....cu foarte multe neajunsuri,cu oboseala si chin de la dintisori...
Multe probleme,multe frustrari adunate din toate partile,multa energie negativa ,aruncata peste noi si multa tensiune apasatoare...Tot ce nu-mi place sa am in jur...si mai ales de sarbatori...
Comenzi de cadouri care nu au mai ajuns,planuri care nu au mai putut fi respectate,fite de femeie nebuna de care se pare ca nici o sarcina si nici o mie de copiii ,nu ma vor scapa...;))..
Si cu toate astea ,asa cum nu am mai facut de mult,ne-am luat frumos de manuta si ne-am hotarat ca nimic nu ne poate strica timpul petrecut impreuna...Si ,asa cum ni s-a intamplat mai mereu,am reusit sa castigam lupta ...Sac!!!!
Asa ca ,in ciuda a TOT,ne-am bucurat de fiecare luminita,de fiecare colind ascultat,de fiecare zambet al piticului si mai ales de cel mai frumos cadou pe care mi l-ar fi putut face maimuta..
De pe 24 decembrie,sunt "ma-mam"!Direct adresat si bine articulat...:x:x:x!( e adevarat ca l-a tipat si repetat continuu,obsesiv cateva zile ,chiraind imediat ce nu apaream ca raspuns,dar pana la urma "calul de dar,....")
Si ,sincer,cui ii mai pasa ca universul e cu popoul in sus ,cand sufletul e plin de hlizeli si parca parca si celulele nervoase nu se mai sinucid cu aceeasi frecventa...:P!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu